هیئت مذاکره کننده ایران در اعتراض به تهدید ترامپ محل مذاکره را ترک کرد

یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده گفت: هیئت مذاکره‌کننده ایرانی در اعتراض به تهدیدات ترامپ محل مذاکره را ترک کرد.

یک منبع آگاه هم پیش‌تر به فارس گفت: که تهدید ترامپ مذاکرات سوئیس را متوقف کرد و ادامه آن را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

رئیس هیئت مذاکره کننده ایران نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با خودشان فکر نمی‌کنند که اگر تهدیدهایشان نتیجه‌ای داشت، به استیصال امروز نمی‌رسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم.

وی در ادامه آورده است: بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند، نیروهای مسلح ما آماده‌اند تا به نحوی دیگر پاسخشان را بدهند.

هر چه حرف بزنند، این ماییم که عمل می‌کنیم.

: خبر تکمیلی

ایران برای بازگشت به مذاکرات، ۲ شرط تعیین کرد

🔹مدیر دفتر شبکه المیادین در شهر ژنو اعلام کرد که پاسخ ایران درباره تعلیق مذاکرات و عدم ورود به جلسه مذاکره روشن بوده است.

🔹وی افزود که هیات ایرانی تنها پس از عذرخواهی ترامپ و عقب‌نشینی اسرائیل از جنوب لبنان به مذاکرات باز خواهد گشت.

🔹المیادین تصریح کرد که ایرانی‌ها اکنون تنها خواستار توقف تجاوزات اسرائیل نیستند بلکه خواهان عقب‌نشینی اشغالگران از جنوب لبنان نیز هستند.

Leave a Reply