تفرقه، دودستگی و تضعیف نظام مهمترین خواستههای دشمن است
یکی از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس با بیان اینکه همهمان منتقم خون امام شهید هستیم، گفت: حفظ نظام از اوجب واجبات است و نباید بگذاریم تفرقه، دودستگی و تضعیف نهادها که از خواسته دشمن است، در جامعه رخنه کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سردار علیجان میرشکار شب گذشته در شور حماسی بعث خیابان اجتماع شام غریبان اهل بیت در حسینیه اعظم میدان شهدای ۱۷ شهریور، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در هر برهه از تاریخ از نهضت عاشورا و پیام حسینی درس آموزی دازند و امروز نیز به زیبایی این مسیر را درک کردند و ایستادند تا دنیا متحیر بماند.وی افزود: دنیا امروزه متوجه عظمت تشیّع و ایران اسلامی شد و شجاعت، درایت، وقتشناسی، ولایتپذیری و هوشیاری ایرانیها را به درستی درک کرد.
میرشکار با بیان اینکه ترامپ یک موجود بی تدبیر و نادان است که با عدم شناخت ایران به کشورمان حمله کرده و دنیا را به ضعف کشاند، تصریح کرد: دنیا امروز هجمههای فراوان علیه ایران آورده و در گام نخست به تابآوریمان از بعد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حمله کرده است.
این فرمانده ۸ سال دفاع مقدس یادآور شد: حمله برای تضعیف مقام ولی فقیه و جایگاه ولایت فقیه دیگر اقدام استکبارگران است، یادآور شد: امت بپا خواسته و مبعوث شده همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه ایستادند و لحظهای سستی و خستگی به خود راه نمیدهند. وی خاطرنشان کرد: در دیگر هجمه استکبار پست میخواهد میدان را تضعیف کرده و هجمه علیه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشورمان به راه انداخته و علیه آنها حملهور شده است.
این یادگار ۸ سال دفاع مقدس با اعلام اینکه تضعیف و ضعف خیابان و ولایت از دیگر اهداف شوم است، ادامه داد: آنها میخواهند از زبان خیابان به ولایت فقیه حمله کنند ولی این آرزو را به گور برده و کور خواندند. وی بیان کرد: امروزه وظیفهمان در خیابان اطاعت و حمایت از رهبر انقلاب است و باید هر لحظه گوش به فرمان باشیم.
میرشکار با تاکید بر اینکه دولتمردان در کشور تلاش میکنند ولی باید بدانند مردم نگران و گله مند هستند، افزود: ولی تخریب در این مقطع خواسته دشمن است تا شکاف و دوگانه شدن خیابان را رقم بزند.وی متذکر شد: باید در مذاکره نیز بندهایی که در کلمات و بیانات رهبر انقلاب به عنوان شروط مذاکره بوده مطالبه شود و ملت مبعوث شده غیر آن را پذیرا نیستند.
میرشکار با اشاره به شنیده شدن زمزمههایی مبنی بر پایان حضور ملت در خیابان، خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه از دقایقی بعد اعلام شهادت رهبر انقلاب خودجوش وارد میدان شدند و تا زمانی که امام انقلاب اذن ندهد میدان را خالی نخواهند کرد.وی با بیان اینکه همهمان منتقم خون امام شهید هستیم، بیان کرد: امروز حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و نباید بگذاریم تفرقه، دودستگی و تضعیف نهادها که از خواسته دشمن است، در جامعه رخنه کند.
میرشکار با اعلام اینکه جامه عمل پوشاندن به بیانات رهبر انقلاب هدف همهمان است، یادآور شد: براساس آموزههای دین و مبارزه با دشمن ظالم، انسانکش و کودککش بیش از ۱۱۰ شب است در خیابان ایستادگی کردیم و این ایستادگی و مقاومت تداوم دارد.وی با اعلام اینکه ملت مبعوث شده در خیابان عشق اهل بیت و امام سوم شیعیان را از طفولیت توسط والدین و بزرگان به دلها روانه کردند، گفت: این ملت زمینهساز حکومت جهانی امام زمان(عج) بوده و در میدان گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.
#رهبر_انقلاب
#میدان
#رهبر_شهید
#خیابان
#جنگ
#عاشورا
#شام_غریبان
#ایران